Lekarz PLUS to nowoczesny program dla lekarzy, przychodni i klinik, który umożliwia pełną obsługę wizyt, rejestrację pacjentów, wystawianie dokumentów medycznych, płatności online i znacznie więcej. Oprogramowanie medyczne oferuje wszystkie niezbędne funkcje, które przyspieszą i ułatwią codzienną pracę w gabinecie, pozwolą przyjąć więcej pacjentów niż dotychczas i zminimalizują liczbę odwołanych wizyt. Co więcej, rejestracja realizowana jest bez pobierania prowizji niezależnie od ich liczby.
Aplikacja zapewnia szybki i łatwy dostęp do pełnych informacji o pacjentach i bazy leków, posiada praktyczny system powiadomień SMS oraz rozbudowany moduł rejestracji do sprawnego zarządzania terminami wizyt. Lekarz PLUS można wygodnie obsługiwać zarówno z poziomu komputera, jak i urządzeń mobilnych bez konieczności instalacji na poszczególnych stacjach. Dzięki tym oraz wielu innym funkcjom organizacja pracy w gabinecie i obsługa pacjenta stanie się szybsza i łatwiejsza niż kiedykolwiek.
Najważniejsze funkcje:
- zarządzanie wizytami: planowanie wizyt, wyszukiwarka zaplanowanych wizyt, podgląd zrealizowanej wizyty
- podział wizyty na sekcje: wywiad, badanie fizykalne, zalecenia, rozpoznanie, zwolnienia, skierowania, recepty;
- szablony wizyt umożliwiające opis całości wizyty lub jej części;
- automatyczne raportowanie zdarzeń medycznych do systemu P1;
- integracja z systemami NFZ, P1, eWUŚ i ZUS;
- wystawianie e-Recept, e-Skierowań i e-Zwolnień;
- praca z poziomu komputera i urządzeń mobilnych bez konieczności instalacji na poszczególnych stacjach;
- szczegółowa lista kartotek pacjentów z wyszukiwarką;
- dostęp do pełnej informacji o pacjentach: historia wizyt, wyników badań, wystawione dokumenty;
- rejestracja pacjentów online z użyciem terminarza w widoku dziennym, tygodniowym lub miesięcznym;
- automatyczne wysyłanie powiadomień SMS i przypomnień o wizycie;
- moduł Baza Leków oparty na Pharmindex z wyszukiwarką oraz informacjami o refundacji, dawkowaniu, składnikach, bezpieczeństwie stosowania i dostępności w aptekach;
- wbudowane płatności online;
- rejestracja wizyt po opłaceniu zaliczki lub pełnej kwoty;
- generowanie szczegółowych raportów z pracy gabinetu;
- nadawanie różnych ról i uprawnień użytkownikom: lekarz, pracownik przeprowadzający wizyty, pracownik rejestracji, administrator;
- kreator do stworzenia wizytówkowej strony www z najważniejszymi informacjami o gabinecie i formularzem rejestracji;
- bezpieczne przechowywanie danych w chmurze;
- możliwość integracji z Subiektem GT oraz systemem ERP Navireo, co pozwala automatycznie wystawiać dokumenty sprzedażowe dla wybranych usług i wysyłać je do odbiorców w wiadomościach e-mail